Konfekcjonowanie towarów

Konfekcjonowanie towarów jest ważnym etapem łączącym znajdujące się w magazynie Twojej firmy produkty z klientem, który dokonał zamówienia. Obejmuje m.in. przygotowanie produktu do wysyłki, zabezpieczenie, spakowanie i zadbanie o identyfikację graficzną – tak, by klient na dobre zapamiętał Twoją firmę i wrócił z ponownym zamówieniem. Z czego dokładnie składa się ten proces i jak sprawić, by przebiegał zgodnie z planem, a równocześnie jak najmniej zajmował Twoich pracowników i zasoby? Zapoznaj się z naszą ofertą i znajdź najlepsze rozwiązanie dla swojego biznesu.

Konfekcjonowanie – czym dokładnie jest?

Starannie spakowany produkt trafiający w ręce klienta to nie tylko gwarancja tego, że dotrze w należytym stanie, ale również świetna wizytówka Twojej firmy. Samo odpakowywanie może być przyjemne i w przyszłości skłonić klienta do ponownego wyboru Twojej oferty. Wiedzą o tym producenci gadżetów elektronicznych, którzy przykładają wielką wagę do każdego detalu opakowania. Konfekcjonowanie służy właśnie temu, by towar, który trafia do klienta, wywarł na nim jak najlepsze pierwsze wrażenie i dzięki temu związał go z Twoim sklepem i marką.

Samo przygotowywanie produktów do wysyłki wbrew pozorom nie jest zadaniem błahym czy szybkim. Poza umieszczeniem zamówionych przedmiotów we wspólnym opakowaniu należy bowiem zadbać o ich zabezpieczenie i estetyczny wygląd. Choć w wielu zakładach bazuje się głównie na zdolnościach manualnych pracowników, to coraz częściej do pracy tej wykorzystuje się również maszyny, co pozwala na znaczne skrócenie czasu realizacji.

Co dokładnie obejmuje konfekcjonowanie towarów?

Wśród najczęściej wykonywanych zadań można wymienić:

  • Umieszczanie oznaczeń na opakowaniach (kodów QR),
  • Naniesienie etykiety pozwalającej rozpoznać zawartość opakowania,
  • Przepakowywanie produktów do innych opakowań (np. z opakowań zbiorczych do kartonów, w których trafi do klientów),
  • Zgrzewanie i zabezpieczanie produktów przed wysyłką,
  • Umieszczanie dodatkowych gadżetów i próbek reklamowych – tak, by skłonić klienta do kolejnego zakupu.

Celem konfekcjonowania jest spakowanie produktów i ewentualna modyfikacja samego opakowania i jego warstwy wizualnej. Z pewnością nie chodzi o to, by do klienta dotarł inny, niż zamówiony produkt.

Konfekcjonowanie – dlaczego postawić na nas?

Coraz więcej firm zajmujących się sprzedażą przez internet dochodzi do wniosku, że samodzielne zajmowanie się konfekcjonowaniem nie ma większego sensu. Dla zapewnienia płynnej, szybkiej i bezbłędnej przesyłki potrzeba wyspecjalizowanego magazynu i doświadczonych, przeszkolonych pracowników. Samodzielne zorganizowanie tego wszystkiego oznacza poniesienie niemałych kosztów oraz popełnienia w międzyczasie wielu błędów. Dlatego właśnie najlepszym rozwiązaniem okazuje się outsourcing tego rodzaju usług, do takich firm jak nasza! Zapewniamy profesjonalną obsługę z zakresu konfekcjonowania, a także pakowanie produktów usługi, niezależnie od rozmiaru zlecenia, które chciałbyś nam zlecić. Wypracowane metody organizacji pracy i duże doświadczenie ,dają Ci pewność, że każde zamówienie trafi do klienta na czas, właściwie zabezpieczone i w formie, która będzie zachęcała do ponownego złożenia zamówienia właśnie w Twojej firmie. Dziesiątki stale współpracujących z nami podmiotów może potwierdzić najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.

Konfekcjonowanie towarów – korzyści dla Twojej firmy

Choć konfekcjonowanie jest praktycznie ostatnim etapem poprzedzającym wysyłkę towaru do klienta, to właśnie od niego sporo zależy. Dobrze zorganizowane konfekcjonowanie pozwala na szybszą realizację zamówień, dostarczenie produktów w idealnym stanie, dodatkowe zainteresowanie klienta sposobem opakowania i co najważniejsze – skłonienie klienta do ponownego rozważenia Twojej oferty. Dlatego, jeśli chcesz być pozytywnie odbierany przez swoich klientów, pochyl się nad tym bardzo ważnym etapem realizacji zamówienia.